حضور گروه توسن در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال حضور خواهد داشت. این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس؛ ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار گروه توسن، آرش بابایی، مدیرعامل شرکت توسن و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، در تاک‌ها و مالتی‌تاک‌ها این همایش حضور خواهند داشت.

برنامه زمانی سخنرانی‌های اعضای گروه توسن در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

همچنین در بخش کارگاه‌های ارائه محصول، گروه توسن و شرکت‌های زیرمجموعه به ارائه و معرفی محصولات‌شان می‌پردازند. برنامه این کارگاه‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

برنامه زمانی کارگاه‌های ارائه محصول گروه توسن در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال به شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید می‌پردازد. از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان اشاره کرد.

گروه توسن به‌عنوان حامی اصلی، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این رویداد حاضر خواهد شد.

در صورت تمایل می‌توانید برنامه زمانی این همایش را در قالب یک فایل PDF دریافت کنید:

دریافت برنامه زمانی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

کد خبر 475500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

آخرین اخبار

پربازدیدترین

گفتگو

  • بایدهایی برای بازار سرمایه 

    بایدهایی برای بازار سرمایه 

    اصلاحات در بازار موضوعی مداوم است و برای تحقق، نیازمند پایش همیشگی است. بنابراین طرح موضوع  اصلاحات از سوی فعالان بازار سرمایه به همین دلیل است. علی سنگینیان که سابقه حضور فعالیت در ارکان و البته بدنه بازار سرمایه را دارد در گفت وگو با اطلاعات بورس به بیان پیشنهاداتی برای اصلاح بازار سرمایه پرداخت.

  • تأثیر ریسک سیستماتیک بر بازارهای مالی

    تأثیر ریسک سیستماتیک بر بازارهای مالی

     مشاور سرمایه‌گذاری به خدمات یا فرایند کلی مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری اشاره دارد. مشاور سرمایه‌گذاری می‌تواند شامل خدمات ارائه شده توسط یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری باشد.